Monday, March 1, 2010

aku adalah aku.

Xpernah aku rase busan ngn hidup, yg aku rase selalunye heppy n sedeyh. Hidup ini terlalu bermakna utk aku busan. Terlalu byk perkara utk diketahui, dan ade byk cara utk managani masalah. my live was actually hard from d beginning, Tp aku tabah le,sebb byk lg manusia yg susah plus x beribu bapa lg, sygnye bile kaseh MAMA dah berkurang, Tp alhamdulillah aku maseh ade rakan2 dan paling penting ade NENEK@DADA yg sentiasa support aku,
x lupa pada macik2 aku yg x pernah busan ngn aku, disampaing tu aku ade beberapa rakan baek yg ku gelar rakan dunia akhirat, insyallah nanti kite jumpe time kt sane IZA HAIRANI,AMRUL AMMAR,NURZALIFAH,MUAMMAR HAFIZ,FARAH KAMAL,YAAKUB,AZRUL & SYAHIR.Most of them da kenal bertaun2,tp arul n along ni baru,oso akub,dorang terima aku seadanya,xkire time susah or senang,Hopefully kite kwn sampai mampus,tp mcm mane pun aku tetap syg mak aku seadanya.

Now aku rase lebeh enjoy bile ade teman, i hargai u,tp tlgla,jgn terlalu kongkong i,i tau batas2 i,kite serah selebihnya pada tuhan,jgn ade rasde dengki antara kite,sebb tu maybe akan jd sebb kite retak,luv u n always do,gonna try my best to make u heppy always, to give u wealth was not my target at d moment,to draw a smile on ur face was my main target.
FARAH ALYSSA

No comments:

Post a Comment